گزارش: گزارش بازرسی آموزشی

Authors: not saved
Abstract:

موضوع: بازدید از شعب دادگاه عمومی (حقوقی) بخش فشافویه 1- خواسته تایید یا تنفیذ فسخ، مالی است. 2- ابلاغ اوراق قضایی یا به شخص مخاطب است (واقعی) یا به شخص غیرمخاطب مطابق تشریفات قانونی (قانونی). تعهد به ابلاغ از سوی موکل به وکیل فاقد محمل قانونی است و ابلاغ محسوب نمی‌شود. 3- دعوی اعسار از هزینه دادرسی، مستقل از دعوی اصلی است و قبل از قطعیت دادنامه در خصوص اعسار، رسیدگی به دعوی اصلی وجاهت قانونی ندارد. 4- با دخالت وکیل در دادرسی، کلیه اوراق قضایی باید به وکیل ابلاغ شود و در این وضعیت ابلاغ به موکل فاقد وجاهت قانونی است. 5- در فرضی که تجدیدنظرخواه فاقد سمت جهت تجدیدنظرخواهی است، صدور قرار رد دادخواست وفق تبصره (2) ماده (339) ق.آ.د.م توسط دادگاه بدوی صحیح نیست. 6- امضای ظهر سفته اصل بر ظهرنویسی است.

Upgrade to premium to download articles

Sign up to access the full text

Already have an account?login

similar resources

گزارش گویش گرجی (فریدونشهر)

رساله حاضر گویش گرجی فریدونشهر را مورد بررسی قرار داده است . این پژوهش براساس گویش سه تن از اهالی این شهر استوار است . گویش گرجی علاوه بر داشتن کلیه واج های فارسی، 8 واج دیگر نیز دارد که در هیچیک از زبانهای فارسی، عربی، انگلیسی و فرانسه وجود ندارد. تنها در زبان ارمنی سه الی چهار واج عینا ملاحظه شده است .

15 صفحه اول

گزارش دو مورد استئوژنزاپمپرفکتا

در این پایان نامه 2 بیمار مبتلا به o. i از یک خانواده با مشخصات زیر در حین پذیرش در بیمارستان طالقانی کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفته اند. بیمار اول پسر بچه ای 4 ساله که بعلت شکستگی ران راست (فمور) مراجعه کرده که در حین را رفتن معمولی ناگهان دچار در مختصر ران راست و عدم توانایی در حرکت کردن شده و پس از بررسی بالینی و گرافی از بیمار تشخیص شکستگی پاتولوژیک در بیمار داده شد و بیمار سابقه شکستگی مشا...

15 صفحه اول

My Resources

Save resource for easier access later

Save to my library Already added to my library

{@ msg_add @}


Journal title

volume 11  issue 77

pages  55- 55

publication date 2012-08-22

By following a journal you will be notified via email when a new issue of this journal is published.

Keywords

Hosted on Doprax cloud platform doprax.com

copyright © 2015-2023